Winkelwagen

Verzenden 

Status van je bestelling

Als je tijdens het bestelproces een account hebt aangemaakt, kun je inloggen om de status van jouw bestelling te zien. Heb je geen account aangemaakt? Neem dan contact op met onze klantenservice voor de status van je bestelling.

Levering op specifieke dagen

Voorradige producten kunnen op een gewenste dag afgeleverd worden, maar dit moet vaak wel even besproken worden met de planning van onze transporteur. Als producten niet op voorraad zijn, ben je helaas gebonden aan de betreffende levertijd. Uiteraard kunnen wij een datum van aflevering na deze levertijd afstemmen. Een gewenste dag van aflevering kun je kort na het plaatsen van een bestelling doorgeven aan onze klantenservice. De levering van je bestelling wordt dan in samenspraak met jou ingepland.

Retourneren

Bedenktermijn

Ja, je hebt 14 dagen de tijd om gebruik te maken van je herroepingsrecht. Dit geldt niet voor bestellingen die (op maat) zijn geleverd en/of geïnstalleerd. De 14 dagen gaan in zodra je je bestelling hebt ontvangen. Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht dan zijn alleen de kosten van de retourzending voor je eigen rekening. Het aankoopbedrag exclusief eventueel in rekening gebrachte verzendkosten zal uiterlijk binnen 14 werkdagen na ontvangst van je retour worden teruggestort op je rekening wanneer de producten in originele staat zijn geretourneerd.

Product defect geleverd. Wat nu?

Omdat wij de haard zelf bij u afleveren, controleren wij samen met de klant of het product nog werkend / intact is.

Een product retourneren

Bevalt je aankoop toch niet helemaal en heb je het product nog niet in gebruik genomen? Bij Haardcenter.nl heb je tot 14 dagen bedenktijd. Dit betekent dat je binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling kunt beslissen of je deze retourneert, of houdt. Om een bestelling retour te sturen dient u contact op te nemen per e-mail ( Info@haardonline.nl ). Aan de hand van jouw gegevens kunnen wij vervolgens je retouraanvraag behandelen en de terugbetaling (indien van toepassing) in orde maken nadat wij de producten retour hebben ontvangen. Wel rekenen wij € 50,00 retour- en handelingskosten, vanwege het feit dat met onze producten hoge handeling- en (internationale) transportkosten gemoeid gaan en wij in eerste instantie geen verzendkosten in rekening brengen. Sommige producten vallen onder uitzonderingen (denk aan maatwerk of productie op bestelling).

Om er zeker van te zijn dat je retour goed verwerkt zal worden, willen wij de volgende punten verduidelijken voordat je jouw producten retourneert:

  1. Maak gebruik van de originele verpakking. Dit is om er zeker van te zijn dat jouw retourzending in goede orde bij ons retour zal komen. Als klant ben je verantwoordelijk voor het correct terugsturen van de producten.
  2. Verpak de retourzending op dezelfde manier als dat je deze ontvangen hebt. Door het op dezelfde manier te verpakken, voorkom je onnodige schade.
  3. Een incomplete retourzending en/of een beschadigde retourzending zal geen volledige terugbetaling ontvangen. Wij verzoeken je om alle producten die je gekregen hebt weer terug in de doos of de daarvoor bestemde verpakking te stoppen. Wij kunnen je retour alleen verwerken wanneer alle onderdelen retour zijn ontvangen. Dit voorkomt vertraging bij het verwerken van je retour.
  4. Heb je jouw product in gebruik genomen? Hou er dan rekening mee dat wij dit niet retour nemen. Ook als je zonder aan te geven het product retourneert en wij komen bij de controle erachter dat het product in gebruik is genomen, zullen wij helaas jouw retour niet verwerken. 
  5. Zijn er producten beschadigd? Neem dan contact op met onze klantenservice en stuur hierbij een duidelijke foto van de beschadiging mee. Op deze manier kunnen wij zien dat de beschadiging niet is opgetreden tijdens de retourzending.

Wat is de status van mijn retourzending?

We houden je op de hoogte. Niet alleen bij een bestelling, maar zeker ook bij een retour. Zodra wij je pakket hebben ontvangen, sturen onze magazijnmedewerkers of leveranciers een ontvangstbevestiging per e-mail. Dit kan tot 5 werkdagen duren. Het kan voorkomen dat je product is aangekomen in ons magazijn volgens de track & trace informatie en dat je nog geen bevestiging van ontvangst hebt gehad. Geen zorgen, het kan tot 48 uur duren voordat we jouw retour in behandeling nemen. Vervolgens gaan we aan de slag met de door jou gewenste oplossing. We houden je hiervan per e-mail op de hoogte.

Terugbetaling retour

Wanneer de geretourneerde producten in originele staat retour zijn bevestigd, wordt het complete bestelbedrag exclusief eventueel in rekening gebrachte verzendkosten aan je terugbetaald binnen 14 werkdagen. Een incomplete retourzending en/of een beschadigde retourzending zal geen volledige terugbetaling ontvangen. Wij verzoeken je om alle producten die je gekregen hebt weer terug in de doos te doen of de daarvoor bestemde verpakking. Wij kunnen je retour alleen verwerken wanneer alle onderdelen retour zijn ontvangen. Dit voorkomt vertraging bij het verwerken van je retour. Zijn er producten beschadigd? Stuur dan een foto van de schade toe als reactie op de retour e-mail die je van ons hebt ontvangen. Retouren die beschadigd zijn of sporen bevatten van gebruik zullen geen (volledige) terugbetaling ontvangen. Wij nemen contact met je op na het beoordelen van de toegezonden foto’s. Meer informatie over onze voorwaarden vind je op onze voorwaarden pagina.

Gratis verzending in NL en BE

Op alle online bestellingen

Binnen 14 dagen omruilen

Niet goed geld terug

2 jaar garantie

Op alle haarden van HaardOnline

Achteraf betalen

Betaal achteraf of in 3 termijnen